Advances in Gerontology

Verfügbarkeit: für Angehörige der Hochschule Hannover freigeschaltet. (Zugriff in der Regel im Campusnetz frei, in seltenen Fällen über Passwörter oder Kennungen)
Lizenzierter Zeitraum: Übergangsvereinbarung DEAL: Jg. 1, H. 1 (2011) -   ReadMe
Lizenzierter Zeitraum: SpringerNature DEAL: Jg. 10, H. 1 (2020) -   ReadMe
Homepage(s):
Volltext online seit: Jg. 1 , H. 1 (2011)
Verlag: Springer ; MAIK Nauka/Interperiodica distributed exclusively by Springer
ZDB Nummer: 2595689-9
Fachgruppe(n): Medizin, Soziologie
E-ISSN(s): 2079-0589
P-ISSN(s): 2079-0570
Form: Volltext, Online und Druckausgabe
Kosten: kostenpflichtig
Bemerkung: Advances in Gerontology publishes reviews and research articles on biomedical aspects of aging, molecular and physiological mechanisms of aging, theoretical and fundamental issues of the biology of aging, mathematical simulation in gerontology, prevention of premature aging, ecological gerontology, the demography of aging, reviews of books on gerontology, and reports on Russian and international conferences on the biology of aging held in Russia.
Liste der teilnehmenden Institutionen, die Volltextzugriff bieten.